miss freak


Wohooo! Jag blev godkänd på körkortstestet på datan!!! Första gången, börjar kunna det här nu.

Lovade ju att berätta lite om i fredags. Gabriel och hans kompis Jonas kom hit från Säffle, för de skulle på nån stor fest på lördagen. Så på i fredags visade jag dem hur vi festar här i stockholm ;) Vi började iaf med att spela bowling på Marions. Jag tror hela stället la märke till oss när vi spela, bönder är speciella ;) hur som helst så vann jag, utan fusk eller nåt sånt. Bara inse, jag är bäst. Sen snackade vi med några där och de skulle till Dovas så vi gick också dit. Där träffade jag min gamla kompis Hanna som jag inte sett på evigheter typ! :)
Dovas var ett rätt sunkigt ställe så vi gick därifrån efter ett tag och tänkte gå in på soft kök och bar, men vi kom inte in, vakthjäveln sa att vi var för fulla. Bara för att han kan. Men det var en snäll vakt för jag fick gå på toa iaf.
Vi gick i stället till Lobby. Första gången jag var där, det var faktiskt riktigt bra :) och så var vi där och hade skoj :)
Tyvär mådde jag inte så jävla bra igår, men det är smällar man får ta ;) och jag och chrissy hade skitkul!


Kommentarer
Postat av: L

hahah Lindrrrr. Vare Grekish-style på det hela??? ;)

2010-11-09 @ 22:25:09
Postat av: Linda

haha ja, fast grrrrrekland var väl snäppet värre/bättre ;)

2010-11-10 @ 19:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0