jag har famlat i mörker men i dig ser jag ljuset

men tja! Här sitter jag och knegar påpå jobbet :) Man ska inte underskatta pikeringen! Det är där det kommer glassyr på alla pepparkakor, även om banden går långsamt så är det lite svårt att hänga med. Men det är lungt en liten stund just nu iaf :) fast det är ändå rätt chill för jag och Anna är här själva och dunkar musik i högtalarna och sjunger med och dansar runt. Yeeeeeah!

Tydligen så är det någon jävla skit belgian som försöker komma in på min facebook, för jag kom inte in först för att någon från en okänd plats hade försökt komma in, men jag fick svara på lite frågor och shit så jag kom in. TUR!

Annnars då? Jo jag åt jättegoda enchiladas till lunch, och om 10 minuter har vi sista rasten och efter jobbet är det gymet som gällerrrrrrrrrrrrrrrrrr! :D

Kommentarer
Postat av: Belgianen

BYT LÖSENORD!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-10 @ 17:58:05
Postat av: Anonym

har gjort det! muahaha

2010-11-10 @ 19:40:27
Postat av: Ak

nu vill jag ha en bild här, annars blir jag lessen i ögat :(

2010-11-11 @ 15:13:27
URL: http://theshortone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0