grattis, alla pappor

ni har väl inte glömt bort fars dag? Här i mitt hus i Trollbäcken har vi ätit tårta och asgod middag :)
Jag och Claes tog bilen till familjen Lundgren också, lämnade över lite peppisar, med betoning på lite, så Lina har nåt att äta i Piteå, nån måste ju ge henne mat ;)

Imorgon ska jag köra Gillingebanan, måste åka hemifrån 20 över 6, så just imorgon blir det ingen sovmorgon. Eller det är ju sovmorgon om man jämför med när jag brukar gå upp, men jag jobbar kväll nästa vecka, så jag hade fått sovmorgon annars.

Alltså när jag läste igenom min blogg och min gamla blogg så tyckte jag att jag skrev mycket roligare förut, que pasa!?


Kommentarer
Postat av: LLLLLL

Jag tycker du skriver jätteroligt nu med :D

COOL BILD!!!!!!! shit vad snygg kan jag få hennes nummer??????? ÖÖööÖÖ

2010-11-22 @ 23:25:09
Postat av: Linda

hihi min lilla sötnos! :) <3

2010-11-23 @ 19:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0