en sjukdom! en...ehhh..ko?

Shit  vad dålig jag har blivit på att blogga då. Det kanske inte är meningen att man ska göra det när man har ett jobb och allt. Men vad vet jag :) Va på huslinjen idag, med robin, det fick dan att gå fort, vi hade en liten tema dag på "världens bästa" haha, kul var det iaf :)

Och hör här! Jag ska få jobba helg igen!! På söndag! :D Är så jsukt glad, I need it, big time! Kommer dock inte bli många timmars sömn, för det blir ett kvällspass på söndag så slutar 23.30, sen börjar jag klockan 6 igen på måndag. Bara å knega på! Ska ta hem lite pepparkakshus då hade jag tänkt :)

I vårat kylskåp ligger det en stor pepparkaksdegklump just nu. Jag, Matte och Patrik var nere och hälsade på bagarna, och så fick vi med oss massa pepparkaksdeg. Och då menar jag massor! Patriks klump måste vägt 10 kg, hahahaha. Rätt kul :)

och imorgon är det.................freeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedag!!!!!! Gabriel och hans kompis kommer hit, så då ska jag visa dom stockholms nattliv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0