drive

Det är något med telefnoner. Jätteofta när jag tar upp den för att kolla klockan, eller bara trycker på den så få rjag ett sms. Det händer för ofta för att det ska vara en slump. Hmmm....

Att cykla hem från pepparkaksfabriken idag var en pers! Fick slira mig fram genom hur ,ycket snö som helst. Det var kul :) Blev ännu lite mer benträning. Jag kommer bli fett biff snart, förra veckan gymade jag och anna varje dag, det ska v försöka med den här veckan också, och Zoi ska hänga på också :)
Men imorgon tar jag och hoppar över cyklingen, ska åka med Amina istället, känns lite mongo att cykla i snö, även om vi har fixat dubbdäck till min cykel, fast det är ju mer till för is än snö.


och igår så träffade jag denna tjej som var en brownie! vi hade askul och jag fick en gryyym present! tack!!:D <3

Kommentarer
Postat av: Ak

sööötis!<3

2010-11-09 @ 21:48:15
URL: http://theshortone.blogg.se/
Postat av: Lina ballerina

jättefin bild på AK!!! :)



MEN DU DET DÄR HÄNDER MIG OCH MIN MOBIL MED!!!!!!!

som att man känner på sig eller nåt ÖöÖööÖ

Men HUR skulle man kunna göra det?? Radiovågorna kanske kittlar hjärnan :P

2010-11-09 @ 22:26:28
Postat av: Linda

weiiird!

ja typ något sånt måste det vara! :D

2010-11-10 @ 19:39:53
Postat av: lovisa

HA en fin kväll:)

2010-11-10 @ 20:41:51
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0