vem jag vill, vad jag vill, när jag vill !

Tjoooo, solen lyser Linda steker, haha. Fast jag har stekt klart för idag. Från och med nu ska jag nog försöka sluta sola och i stället vara ute i solen och typ röra mig. Man blir finare brun då :) Rätt skön dag i skolan idag, hade (förhoppningsvis) bara 2 lektioner, så kunde åka hem vid 11. Har typ pratat med halva jorden i telefon haha, och så har jag träffat malin och becca innan de drog iväg till AIKs match på Råsunda.

Runt halv 8 ska jag börja dra mig mot elinpelin och sen in mot skepp och hoj skivan på metro. Men innan dess ska pappa ha hunnit komma hem så han jag och Lisa kan fixa lite saker inför morgondagen när mami fyller år :)


Min spegel är något ockuperad av en liten cranberry, men hey, its okey!

Kommentarer
Postat av: Cranberry

Hahaha, ibland så ockuperar du min med vettu xD

2010-05-22 @ 17:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0