plötsligt händer det inte alls

du har väl inte glömt att fira din kära mamma idag? :) inte jag! hon fick 2 trisslotter av mig och lisa men tyvär ingen vinst, as usual! Vinner aldrig på dom där. En gång hade vi fan 5 st här hemma, men ingen storvinst inte, typ max 75 kr eller nåt. Kommer aldrig vinna nåt! Men otur i spel, tur i kärlek va? :) låter bra.

Nu tänker jag nog inte ha mina kryckor mer. Prövade lyckan att gå utan dom till alleplan och det gick rätt bra :D men nu ska den få vila för på onsdag måste min fot och jag vara fit for fight!

Det kanske inte syns så bra men här är min vecka 22 från onsdag

mest studentgrejer, det skulle man kunna leva med! Men ett tandläkarbesök och lite jobb är också inklämt. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0