Längesen

Hej!
Det var länge sen jag skrev här. Ska ändra om hur det ser ut sen nån annan gång, nu tänkte jag bara dra en liten snabbgenomgång om vad som har hänt, och sen blir det andra bullar ;)

Helgen var kanon, träffade lite kompisar och så, och igår var det äntligen dags för våran SKIVA!! :D Den blev mycket bättre än jag trodde, är verkligen nöjd med den! Det började med att vi åkte dit, jag råkade försena oss lite men det var ändå bara "mingel" i början så det spelade ju inte så stor roll. Det var bordsplacering, jag mamma och pappa satt med Anders och Osan och deras familjer :) Det var lite tal och sånger, utdelning av medaljer och såna grejer, jag blev klassens eftertraktade ;) Det var riktigt roligt. Sen började eftersläppet och även det var askul, verkligen. Ett och annat som hände också.. :P Men det var hur som helst en riktigt lyckad skiva och jag kommer faktistk sakna hela min klass när vi slutar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0