jag visste det!

Jag skulle följt min magkänsla och inte mitt huvud och hoppat över psykologin. SÅ ONÖDIGT! Så det blev hål i en timme, sen filosofi där vi säkert inte kommer göra nåt annat än att lyssna på Dalibor, och sen svenska där vi bara ska skriva på CV som man lika gärna kan göra hemma. Jag, Jessica och Malin gick runt i hela skolan för att leta efter våra lärare och försöka få åka hem, men det var inte en enda lärare i skolan, kul att lärarna börjar senare än eleverna! Vi gick till Simon för att veta om vi har gjort natur och friluftslivs uppgiften, men blev inte klokare av det för han var tvungen att ringa sven och kolla.
SÅ ONÖDIG DAG! Jag hade verkligen behövt sovmorgonen som jag hade kunnat ha idag. Jag slutar iaf 13, så det är ju skönt, men jag vill åka hem NU!

Kommentarer
Postat av: Ak

Hahaha, told ya!!

2010-05-19 @ 11:37:03
URL: http://theshortone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0