feel the fear in my enemys eyes

God förmiddag!
Idag har jag verkligen gjort INGET. fattar inte att klockan är 10 i 2. Tiden rinner ifrån mig!
Ska kanske göra dom spanska resterna jag har kvar när jag ändå inte gör något annat. Det är så stört. Nu när jag inte kan träna och inte har något att plugga så har jag inget att göra, och det känns lite halvtråkigt faktistkt. Men sen när jag får en läxa så orkar jag inte göra den, det är skönare att inte plugga när man har läxor man måste göra, än att inte plugga för att man helt enkelt inte har något att plugga. Hänger ni med? ;)
Min spanskalärare tvingar mig iaf att skriva 64 jävla meningar. why!? noone knows. Jag lär mig inte direkt nåt på det :P

Igår hade jag en väldigt rolig fredag. Den började med projektredovisningar, det gick rätt bra för mig och adam för att inte ha förberett nåt alls. Sen åkte jag med Malin till Ikea och sen åkte vi till elin på kvällen och myste. Både jag och Malin gjorde bort oss lite de dagen hahah ;)

måste börja skriva nu, puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0