dudi!

Nu är jag trött på att ha kryckor! Pallar inte hoppa runt på dom längre, det är skitjobbigt.
1) Det går APLÅNGSAMT
2) Det gör ont i händerna
3) Man blir alldeles varm
4) Alla glor
Efter helgen tänker jag inte ha dom mer! Bra i foten eller inte, dom ska bort.

Hade världens hål idag som vanligt, så jag åkte hem till ak och spenderade hålet där, det var kul! :)
Och nu måste jag börja ägga in lite bilder eftersom jag har fått höra om hennes små äventyr nu ;) Men grejen är att aöa roliga bilder är på stationära datan men den är så seg så sitter aldrig där längre, så det blir typ bara photobooth bilder här. Men det får la duga ;)


asså haha jag älskar denna bild :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaa, älska denna bild föralltid! :D Tycker allt att du ska ha lite tålamod och sitta vid den andra datan och lägga in massa bilder för en gångs skull. Ja berättade ju faktiskt om ALLT! ;) Hahahha!

2010-05-27 @ 18:43:33
URL: http://theshortone.blogg.se/
Postat av: Linda

om de är dåligt väder i helgen så lovar jag ;) :)

2010-05-27 @ 20:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0