You got it right

Att jobba tar fan kol på en. Fast jag har inte lärt mig att lägga mig i tid än. Jag går upp kvart i fem ( fast det förskjuts typ 5 minuter/dag) och tänker typ "men åååååååååh! VARFÖR gick jag inte och la mig tidigt igår. Det ska jag göra ikväll, och i helgen ska jag sova" Men sen när jag har slutat jobba och kvällen och helgen kommer finns det roligare saker att göra än att sova, och då tänker jag "äh, jag är ju inte trött nu så varför sova? det är bara att gå upp sen imorgon" dag efter dag. Fast igår var jag faktistk bara hemma med mamma och kollade film :)

Och jobbet var kul igår, fick va på ett nytt ställe och där var det assköna människor :)

Nu ska jag bara byta om och sen sticka till IP och träna. Hela sommare har jag inte kört annat än kondition, så jag har verkligen tappat all löputhållihhet och styrka och känner mig som världens svagaste person :/ Men idag ska jag springa lite intervaller, även omdet inte kommer gå så bra, men jag tänkte prata lite med min tränare så vi kan försöka bygga upp allt igen så jag kan bli bra igen, saknar det verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0