vissa är dryga, andra inte

Är ledig idag! Så himla skönt! Vanligtvis så har vi elktioner men vi lurade våra lärare lite, men bara lite, så vi fick ledigt från alla lektioner! haha wiihoo! :D

Men dagen ska gå åt åt att ligga i solen och plugga religion, så det är tur att det sol idag! Blevsom jag trodde inte något plugg igår :P Började med att sitta med fiia på någon extra kemigrej, jag fattade nada och kände att det inte var min grej, och tydligen syntes det också, haha :P så vi tänkte att vi skulle sätta oss på ett fik och plugga, så vi mötte jenny i centrum och träffade även en classmate där :) men det blev inget plugg alls, men jag känner att det inte spelar någon roll, för vi hade kul och jag kan ju ta igen det idag :P

Det var simning igår på idrotten, och det var försvånansvärt många där, trodde typ det skulle va jättefå men det var det inte. Vi hade masa livräddningssaker, som

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0