Vi är rika!

Ja, vad ska man annars kalla oss? Jag och ak har ju en hel liten datasal för oss själva! Visserligen är tangentbordet på en av tangenterna nerkladdad med äckel, en stängde av sig själv och en might explode anytime! Men 5 datorer återstår till oss :)
Någon därute är väldigt arg och vill ha sina fucking pengar!

Just nu är det svenska och jag håller på och försöker skriva ett brev til en tonåring som nite gillar att läsa varför hon/han ska intressera sig för renässansen. But I don't come anywhere! :( Som tur är behöver det inte längre vara klart den här veckan utan vi fick till tisdag nästa vecka på oss :) Det kallar jag SuperSnällaSilverSara! Och det där var typ alliteration eller något åt det håller, det var iaf ett poetiskt knep ;D

På nästa lektion kommer stegtävlingen att avgöras! Bra att vi fick veta det innan idag va så att man hade med sig pappret där man skrivit upp alla steg på? jaaaa! Jag tror mitt och AK:s lag vinner, det är ju toppenlaget!

Kommentarer
Postat av: Ak

Vi vann! :D

2009-05-12 @ 18:32:41
URL: http://theshortone.blogg.se/
Postat av: dilaa

hoppas du haft en bra dag:D

2009-05-13 @ 09:18:12
URL: http://sinems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0