Torsdag

Idag har dagen bara beståt av massa muntliga saker, först var det mutligt i spanska, har ingen aning om hur det gick, det är så svååårt att prata spanska! Ni anar inte! Sen var det religionsredovisning, skönt att ha den avklarad! Sen var det hål ganska länge, så jag ohc Malin gick till polisstationen för jag skulle fåga en grej om mitt pass och sen ick vi lite i centrum. Hittade en urgullig tunika på gina tricot somjag köpte. Den är jättesommrig och världens finaste! :D är verkligen asnöjd :D Sen blev det glass och sen tebax till skolan för engelska, där jag helt plötsligt skulle göra den muntliga nationella provet som jag egentligen skulle gjort i morgon. Men det gick iaf bra :) Hon sa att det var mellan vg och mvg, hade det varit mer som en diskussion hade det typ blivit mvg, men jag hoppas jag får det ändå! För engelska vill jag verkligen ha mvg i!
Sen åkte jag hem och solade och nu ska jag iväg till gymet :)

Du sa att du ville få mig arg...Nu har du fanimej lyckats


Kommentarer
Postat av: Ak

Jag vet allt vems fel det var att det inte var nån disskusion. Skit i honom, du är bäst, sötaste Löwis! <3

2009-05-14 @ 20:40:19
URL: http://theshortone.blogg.se/
Postat av: Anonym

du lyckas alltid säga rätt saker! tack! <3

2009-05-14 @ 21:52:50
URL: http://91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0