snart snart snart

hejsan!
Har inte skrivit på hela helgen typ, var inte på humör för jag har varit lite nere...ska försöka va gladare men de är inte alltid så lätt...
Idag har vi seglat, va faktiskt kul! Men lite kallt bara. Vi va indelade i två grupper, en som seglade och ensom inte gjorde det. När vi inte gjorde det fick vi åka i en motorbåt, han körde typ asfort så det va också kul! :D
Det dåliga är bara att vi skulle TILLBAKA TILL SKOLAN efter seglingen. Liksom ofta! Jag vill bara hem och lägga mig i min säng :P Fast sen är det ju träning ikväll också, men det ska bli kul, har inte sett friidrottskompisarna på ett tag... Om jag intwe hade haft spanskaprov sen så hade jag åkt hem!

Idag fyller också mamma år! :D GRATTIS! Hon kommer hem från Prag inatt, hon har ju varit där med sina innebandykompisar, så vi får väl se om det blir någon tårta inatt sen, haha ;)

Vi har inte så mycket kvar i skolan att göra, är typ bara religionsprovet kvar, hade tänkt att läga mig ute i solen och läsa religion idag, men så blev det ju inte eftersom det inte är någon sol! Skjuter upp det till i morgon istället, men då SKA jag plugga, det är ju itne så bra att skjuta up saker, men jag ska göra det med fiia så det blir ju roligare, frågan är om det blir effektivare? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0