Ja, de har en dator här ;)

Uppdateringen från lantisen! haha ;) Har det väldigt mysigt här borta... :) Har fått göra alt möjligt, matat grisar, rivit hus, kört traktor, klippt gräs med värsta stora gräsklippningsmaskinen, vilket inte var så lätt, lämnade gräset som avr under träden till Gabriel att klippa, haha ;) och så har vi varit iväg med hästen till veterinären. mm. här ute är typ jättetrvliga och pratar med en och är inte alls dryga, tänk om det kunde vara så hemma..

Måste erkänna att jag ibland inte fattar vad det är de säger, för de har några konstiga ord och ibland är det dialekten jag inte fattar, men le och nicka så funkar allt. eller? haha xD

När man är här känner man sig verkligen som en blåst stadsbo ibland! haha, men det är ju inte så lätt att göra rätt hela tiden när man inte riktigt vet vad man ska göra eller hur det fungerar ;D

Fabian kom hit idag med sin tjej så idag blir vi 4 stycken i typ samma ålder, nice nice.

Ska gå till dom andra nu, undrar om vi ska börja grilla snart...pusspåer!

Kommentarer
Postat av: Maaalin

Fast de e typ inte allergi utan jag är sjuk :(

2009-05-29 @ 18:29:12
URL: http://mallinandersson.blogg.se/
Postat av: lisa

haha, jag fattar vad du med´nar när man inte hör vad dom säger :) Det är likadant i telefon xD

<3

2009-05-30 @ 22:08:00
Postat av: ak

Dags för dej att komma hem snart tycker jag! :)

2009-05-31 @ 22:25:18
URL: http://theshortone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0