how could this happen to me?

Jag fattar inte att jag aldrig kan komma igång ordentligt med träningen! Är det inte det ena så är det det andra. När jag skulle tävla i 100 meter på Malta så kände jag att jag fick sjukt ont i låren när jkag gjorde stegringslopp. Inte sådär himla kul. Jag var väl inte den smartaste, för i stället för att strunta i tävlingen och vila så att det skulle bli bra så blev jag sur på benen som aldrig håller och sprang både 100 och 200 meter. Så nu sitter jag här och kan inte springa, snabbt. Har ju staffett DM på torsdag och jag ska springa 400-ingen. Benet måste bli bra tills dess. Annars vet jag inte vad jag ska göra..
göra vad jag borde och inte springa? - göra som jag brukar och springa ändå?
Snart ska jag iaf till gymet och göra det jag kan...
Och så måste jag lägga upp bilder på fb från Malta som jag aldrig kommer mig för att göra..
Och så måste jag plugga, eftersom vi har galet många grejer att göra!
Men först och främst ska jag ner och kolla på hockeyn, hoppas Sverige vnner så vi kommer 3:a iaf!!!

Juste, jag jobbade igår, och man kan ju säga att jag blev väldigt positivt överraskad! Trodde verkligen inte det skulle bli så! haha :P

byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0