friday!

det enda vettiga jag har gjort i skolan idag är...hmmm....ingenting!
Började dagen med att lyssna på religionsredovisningar, sen se på titanic, det drog över på tiden så vi missade lunchen och en del av naturkunskapen. Men vi gick inte på resten av nk:n heller, käkade lunch i stället. Sen lyssna på ytterligare religionsredovisningar.
Fick många kommentarer om min tröja idag :D Det var kul!  tack :)

Nu ska jag snart iväg till alleplan med pappa för att fixa lite till mamma som fyller år poå måndag, dfast honär i prag nu och kommer hem på måndag natt..
Sen ska jag til Malin och ikväll ska jag och AK have a little bit fun =)

ha en trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0