ett ljus i mörkret

Igår var vi i klassen och idrottstreorna funktionärer för ettornas idrottsdag. Det var väldigt kallt och regnigt, det var typ sol i 2 minuter sammanlagt, men det avr bara att bita ihop ;)
Jag och Frida stod på en station där man skulle träffa 15 frisbees i en korg och bygga en pyramid. Men instruktionerna för hur vi skulle göra var typ sämst så det blev ju lite fel...haha
Sen kom det en kille som inte orkade göra klart men ville ha skruvarna så han ba räckte fram pengar, vi trodde han drev men det gjorde han inte, så vi bytte 80 spänn mot 13 skruvar! oftaaaa säger jag bara :D Sen var det spanska prov oh sen hem och plugga matte med Malin inför provet idag som gick rätt bra, fast jag fattade ingen av mvg frågorna men jag tror jag kan få vg :)

Idag när jag kommer hem så blir det ännu mer plugg, måste läsa massa i engboken och öva till religionsredovisningen och skriva på en svenskagrej. Och träna också...Kommerkomma hem jätesent från skolan för vi har jossan sen, så slutar typ kvart i 3 :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0