Enjoy your night!

Ska snart iväg på en liten mini live konsert med lite folk, tänkte bara slänga in ett inlägg innan :) bl.a. ska elin med, ska bli kul för det var så länge sen jag såg henne! Fast vi typ är grannar :) fick biljetten av Lina som lyckades vinna den =O =O, surprise surprise! xD Men jag har inte så mycket tid på mig, fast att det blev att vi tog en buss en halvtimme senare än tänkt! Men det blev liksom kaos här hemma, snacka om att den ena olyckan händer efter den andra :P

Annars så händer lite allt möjligt i helgen, ska jobba och så kommer sysslingarna :D Och kanske, kanske blir det en liten tripp på fredag, jag hoppas på det bästa! :D

Aja, måste rusa!
Haha det känns som om det är fredag! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0