bara för att du sa det

skrivskrivskriv! Det är itne alltid så lät det där...

I morse blev jag inlåst i mitt eget hus, nästan. Våran nya dörr krånglar när det blir varmt så det typ inte går att låsa upp den. Det började med att jag hade all tid i världen när jag gick upp ur sängen. Sen när jag skulle gå så hade lite brottom för att hinna till bussen. Så jag larmade och skulle låsa upp dörren och gå ut. Trodde jag. Jag satte i nyckeln i låset och skulle vrida om, men icke sa nicke, det gick inte, tog typ i för kung och fosterland men dörrjäveln ville inte. Så där stod jag och skule ha en minut på mig att öppna dörren. Så det blev till att larma av och ringa pappa och fråga vad jag skulle göra. Egentligen så är det han sa ganska självklart om man har en fungerande hjärna ;) gå ut genom andra dörren, låsa den och öppna entrédörren utifrån, gå in och larma och gå ut genom den öppna dörren och låsa :P haha. Sen hann jag självklart inte till bussen så det fick bli den senare, men då fick jag iaf sällskap av the superhuman :) som kom till skolan i måndags för att jag kom hem från malta :) <3


             <--Fin            Inte lika fin-->

Nu ska jag snart iväg till trollbäckens IP för träning, inte riktigt lika nice som Maltas idrottsplats men nästan? man kan ju alltid hoppas att det dyker upp några snygga fotbollskillar på gräsplanen ;) På konstgräset kommer det iaf finnas fotbollsspelare men det är 94-tjejer. haha ;) kanske ska dit och kolla lite för Lisa ska provträna för fotboll igen :)


homiieeeeees!
haha dennis???

Kommentarer
Postat av: Anonym

Liiinda !Vi måste ses snart ;)

2009-05-09 @ 22:46:08
URL: http://undeerbar.blogg.se/
Postat av: AK

Haha, de e bra Löwis. Fortsätt såhär! :)

2009-05-09 @ 23:45:25
URL: http://theshortone.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa, det var asigt länge sen! förutom i skolan men... :p



haha ;)

2009-05-10 @ 16:52:26
URL: http://lindaa91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0