Åker snart

Hej!
Jag hade skrivit en inlägg igår men det blev typ helt sjukt i huvudet, för jag kom åt en knapp så rubrikens texttyp kom i inlägget och inläggets texttyp om i rubriken, sen kom inte ens hela med...men jag skrev ändå inget speciellt.. :P
Om typ en timme ska jag dra mig iväg till tåget, måste åka kommunalt in dit och jag har värsta packningen! Hoppas verkligen inte att bussen är full! Men om jag känner 807 rätt så är den typ det...Sen gäller det bara att komma på rätt tåg också, haha :P

Träningen igår var asjobbig, men det var så skönt när den var klar! Var trött i armarna efter paddlinge, hela vägen hem var typ motvind, så de som hade övernattat kom ikapp mig och ak :P Men våran kanot svängde typ som den ville så vi fick allt kämpa! Men det var mysigt att paddla :) På träningen kärde vi massa 200-ingar, mådde typ illa för j ag var så himla mätt, men jag "knöt näven" som någon altid säger, haha :P och körde på :)

Nej, nu måste jag gå och fixa lite till, jag loovar att jag har glömt något!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0