skolan

Har inte skrivit nåt i helgen, men de blev inget med lajni i lördags för vi åkte till några kompisar till familjen och såg melodifestivalen och så, men pappa förstöre allt för han sa vem som skulle vinna innan det hade börjat. haha ;) Jag kommer ihåg i början trodde jag petra mede skulle va skittråkig men jag ändade mig typ på en gång. Hon är skitkul! Sen igår var jag med christina, det var länge sen och vi hade jättekul :)

Idag så började vi klockan 8 och hade svens onödiga lektion. Sen var det simning, trodde vi, men när alla tjejerna precis hade ställt sig i duschen kommer Malin och säger att Jossan är sjuk! Men eftersom alla redan hade blött ner sig så gick vi oh simmade ändå, idrottsklassare som vi är! ;)

nu är det bara 3 lektioner kvar! Wohoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0