skit92a! ;)

Jag är så grymt trött! Har inte alls sovit mycket i natt, låg typ vaken i flera timmar och halsen bara värkte. Jag kände lite igår innan jag stack till träningen men jag tänkte att jag blir ändå inte frisk i morgon för att jag inte tränar, så jag stack dit. Men nu blir det nog inga fler träningar på den här veckan :/ och vi som skulle köra ute på torvalla på torsdag :( fast man kan ju alltid hppas på att bli bättre :P

Aja meni alla fall så pallrade jag mig iväg till skolan för att ha idrott i två timmar, vi skulle ha innebandymatch mot idrottsettorna men jag, ak och några till gick till gymet i stället, hade ändå inte kunant spela pga. min hals. Och nu har vi snart svensak läxförhör, 12.10. Sen äör svenskan en timme och sen slutar vi ÄNTLIGEN!
Vi har inte så värst jobbiga dagar på tisdagar men ändå så går dagen så himla segt! Det känns som om jag är här i flera timmar men jag är bara här från 9.30 till 13.10.
och så har jag börjat att tycka att om man slutar efter kl 14 så är det sent! tur att vi bara gör det på måndagar och torsdagar :P och ibland på tisdagar men typ aldrig.

ganska tråkigt inlägg meeeeen meeeeen, jag vill åka HEEEEEM!

Kommentarer
Postat av: Lina

åh, var glad för det! Går 08:00-16:00 imorgon :( muuuuu

KRYA PÅ DIG MIN VÄN!

2009-03-31 @ 19:50:23
Postat av: Anonym

2009-04-01 @ 10:02:00
URL: http://lindaa91.blogg.se/
Postat av: Anonym

uschusch usch jag jag är väl glad åt det då ;)



taack :D

2009-04-01 @ 10:02:41
URL: http://lindaa91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0