onsdag

snacka om skönaste dagen ever! Kom til skolan och hade samhälle. Sen hade vi ingen matte, så då skulle vi haft hål i en timme och 20 minuter för att sen ha antur i 45 minuter, eller typ 35 för sven är alltid sen! A men iaf så gic jag och bulduk och letade reda på Sven, och han hade ändå bara tänkt att vi skulle jobba med bokken, så vi fick ett papper sen avr dagen slut! :D
Då gick jag till centrum och där träffa jag lina och christina och deras braiga gäng! :D Kpte en klänning till min farbrors doktorering och festen som är efter och så hittade jag en tröja :) allt från Gina ;)

Sen åkte jag hem och tog det lite lugnt och nu väntar jag på att Lisa ska komma hem så vi ska äta våfflor, det är ju trots allt våffeldagen, och sen ikväll ska vi på bio :) ska bli riktigt mysigt :D

puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0