Liiiiiisa!

Har inte skrivit på ett tag här känner jag. I fredags skrev jag värsta långa inlägget som nästan var lika långt som en bok för att göra en person glad ;) men sen gick det inte att publicera, så jag sket i det, men nu var det dags att skiva igen :P Har väl inte direkt hänt något speciellt under tiden. Idag hade vi basket på idrotten med alaeddin och jonis. Det var faktiskt väldgt kul :) när vi körde match hade dom små lag med fyra så man fick ju passar! :D
Eler okej, riktigt inget har väl inte direkt hänt, vissa dagar är saker lite uppochner, får väl se om det håller i sig?

AK jag kom tillbaka till skolan snart!


Idag fyller Lisa 15! Grattis syrran! :D Av mig fick hon ett par skor och ett armband, men jag tror hennes bästa present var platt tv:n, den var skitsöt! ;D
grattisgrattisgrattisgrattis! :D <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0