if i let you go

Åh! jag blir galen på mig själv. När jag kom hem idag så hade jag en massa tid kvar tills jag och sandra skulle till gymet. Och smart som jag är så tänkte jag att jag inte hade något att göra. Men varför plggade jag inte!? och varför gör jag det inte nu?

Första dagen efter lovet. Hur var den? Vi hade idrott, men gjorde typ inget förrutom att pröva massa ergonomilyft mm. Sen var det håltimme. Håltimmar är typ hälften av våra lektioner numer :P Sen avr det som vanligt.

Här är några bilder från i helgen som jag lovade :)

dykaren!



smeten är ju själva grejen. hihi ;)


adios!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj haha, skojjiga bilder :)

2009-03-04 @ 13:58:19
URL: http://theshortone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0