freeedag!

sitter återigen i skolan och skriver :P Väntar på att Malin ska sluta där borta i Tyersö gymnasium, så vi kan åka till centrum och lämna alla cv och brev så vi kan få jobb i sommar så vi får pengar ;) hoppas verkligen att jag får något! Har sökt på lite andra ställen också...

Funderar på om jag ska ta tillfället i akt att plugga lite svenska så länge, jag har ju ändå inget bättre för mig, så slipper jag göra det sen i helgen också, som jag förmodligen ändå inte kommer kunna göra. Men Sara har iaf ändrat så att det blir ett muntligt läxförhör i stället för prov. Sven har flyttat sitt prov till efter lovet så det behöver jag inte heller tänka på längre :D väldigt skönt, men fortfarande har vi religionsprov och samhällskunskapsprov. Men lite måste man ju klara av ;)

Aja, nu SKA jag sätta mig i soffan därute och readreadread!

Föresten, ikväll är det årsmöte med friidrotten, men det är typ bara jag och Sandra fån våran grupp som ska dit ;P men det ska bli kul, det är typ som ett jättejättedtort knytkalas så alla har emd sig massa mat ;)

see you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0