........

efter många om och men blev det tillslut den vanliga frisörsalongen klippoteket i tyresö c som jag klippte mig hos, dom är ju dom bästa! :) Är nöjd men det blev lite ´kort med de blev bra :) När jag skulle åka hem så träffade jag Dennis där som också skulle klippa sig på samma ställe, så jag hängde med, lite pinsamt att komma tillbaka efter typ en minut men men ;) Han blev bra iaf! :)

Dom håller ju på och bygger en ny busshållsplats jättenära mig, kan springa dit på typ en minut! :D Så när den är klar så slipper jag "gå till en annan kommun för att ta bussen" right ;)

Malta's gettin' closer! :D

Kommentarer
Postat av: Lina

helluuuu =) här var längesen jag läste igen.

vart ska busshållplatsen vara?!?! fett bra ju! :D

komm både 40 och sjuan stanna där?

2009-03-19 @ 22:24:02
URL: http://pottfrilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0