Berg var det visst

Idag har vart en riktigt bra dag! :D Eller, den började inte så bra, fick gå upp tidigt för att va i skolan kvart över 8 fast vi egentligen skulle börjat halv 10, men vi hade svenska uppsats. Och efter det blev jag rådissad av ak som inte skulle med till GIH :( fast du mådde ju inte tiptop så det gör inget :)


På GIH var det iaf jättekul! :D Började med att vi fick göra mer massage, en halvtimme var på varandra, och snubben som visade var asskön ! Sen kom vi till själva idrottshallen, och vem står där och håller ett pass? MARTIN LIDBERG! :D och jag lyckades få en bra bild på honom med aleddins kamera.
Sen prövade vi på såna där jättejättestora och studsiga trampoliner som man kommer flera meter upp i luften med, lyckades även göra en handvolt på den :) stort tack till malin som hoppade med mig, ville ju inte göra det själv :P

Och så prövade jag på klätrring, men väggarna var inte så svåra, inte om man jämför med dom i sickla.

Nu till det bästa av allt! Jag fick en bild på mig och martin! :D Vågade nästan inte fråga om man kunde få det, men jag tog mod till mig. Jag pratade lite med honom också och han var jättesnäll! :D haha sen blev jag typ helt sprallig ;) typ första gången ja träffar en kändis :P vissa lina träffar dom ju stup i kvarten! ;)

jag och martin lidberg! :D:D:D inte den bästa bilden från min sida så de blir en liten ;)

killarna kör rullstolsbasket

 och försöker gå på styltor
men här är the real famous one! blivande nba proffset! ;)

när jag kom hem så va ,mamma snäll och skjutsade mig till gymet så att ja hann till passet. De har bärjat med ett mytt och självklart så ska jag och sandriii prova på det. Det var flowing, man typ står på en matta och har hala grejor på fötterna och händerna och så götr man massa saker, svårt att förklara men det var grymt jobbigt! Jag kommer då ha träningsverk i morgon!
när ja kom hem så var det middag med la familia för en gångs skull, och mamma och Lisa hade vart och köpt semlor, så nu ska jag äta det!

ha de gött allihopa! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser ut som jag missade nåt ;)

2009-03-04 @ 13:57:16
URL: http://theshortone.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha faktiskt ;P men det avr inte det roligaste i hela världen så du behöver itne va lessen :) ;)

2009-03-04 @ 16:34:39
URL: http://lindaa91.blogg.se/
Postat av: Christina

Åh Linda träffar en kändis! :P

Bra att du tog modet till dig ;)

Vilket lag spelar din kompis i (NBA proffset)? Jag har en i min klass som också spelar basket, de kanske går i samma lag?

2009-03-04 @ 17:26:25
Postat av: Anonym

2009-03-06 @ 09:19:49
URL: http://lindaa91.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha han spelar i skollaget nu ;)

2009-03-06 @ 09:21:19
URL: http://lindaa91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0