fredag

Igår var jag på nrj på grönan med några tjejer. Det var sååå grymt braa! :D:D Den bästa nrj/rix fm/the voice som jag har varit på faktiskt. Typ alla utom 2 artister var asbra! Orkar inte berätta i detlaj allt som hände, men det var ju en del :P Men lite kan jga berätta.

När vi åkte in dit så gick Janet på bussen, fast jag visste inte att det var hon, har inte så stor koll på hur vissa kändisar ser ut :P Men hon var iaf riktigt dryg mot mig och Lina! Man gör inte hur man vill bara för att man har ett namn!
På kön in till grönan så var det ett helt killgäng framför mig, men dom var riktigt snälla och lät mig gå före =) så vi kom snabbt till pizzerian. Och när vi sitter där så kommer det ett gäng och en kille har massa tatueringar och kollar på anneli. Sen när själva konserten börjar och det är dags för dead by april kommer SAMMA kille in på scenen!!!! fattta om vi hade vetat att det var han från början!!! ååh :P
Efteråt blev vi förföljda av några högt skrattande killar :P haha, träffade hakim och knappen (och Janet) och fick vääärsta kramarna!!!! :D:D ååh! det va så KUL!!! och sen så vinkade grönans snyggaste personal till mig och bjöd mig och Lina på gratisåk :D haha de va ganska lätt att få såna faktiskt, ibalnd behövde man inte ens fråga ;) Men vi blev rejält skrämda av en annan personalkille fast vi fick fribiljetter av han sen så det gjorde ju inget...Sen åkte vi till max, och sen hem. Det var väl lite kortfattat vad som hände ;) lägger in bilder sen när jag har fått in dom på datan :D Det avr verkligen en lyckad kväll! tack tjejer :)

Var dock ganska trött i morse när jag skulle upp till jobbet...men det gick ;) Men tyvärr tyckte Dennis inte att det som hände igår var lika kul som jag tyckte, men han fick allt höra ändå ;) Hade tänkt träna efter lägret idag eftersom det inte blev någon träning igår, men det var SM i enhjuling på TROLLBÄCKENS (!?!?!?!) IP!!!! haha xD Det kanske är mer poppis än man tror? :P

ikväll ska jag va med elin, och imorgon är det ännu mer jobb..
Lisa har precis åkt iväg till Svartnäs på konfaläger, hoppas hon får kul där, kommer bli lite tomt utan henne men min efterlängtade storebror kommer ju hem i morgon så såååå tomt blir det iaf inte =)

hare gott :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj jag glömmer alltid läsa. Värsta kuuuul att du skrev om Grönis :D :D ååååh

vi måste åka in igen snart och ringa Stefan hahah

2009-06-22 @ 20:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0