Jag håller mitt ord

Dåligt med uppdateringar, men jag har bättre saker för mig än att sitta här och skriva :P men här är iaf några bilder från konserten :)
 på pizzerian, ovetandes om vilka det var som satt bredvid!

fin..ehhm...stjärna...haha typsik Lina-bild...jag hade liote problem med att få mina fötter sådär ;)
coolaste!!!!
Bilden med stort B, haha
max in the night ;)

Och nu är jag så trött! Igår morse tänkte jag att jag skulle vara hemma på kvällen och lägga mig i någorlunda tid så jag inte skulle vara så himla trött dagen efter, men icke :P Dagen började med att jag jobbade på lägret, åkte hem och skrev lite sms :P träffade Malin, åkte till träningen. Sen tyckte Björn att jag skulle stanna kvar och köra styrka med honom som jag först hade tänkt :P, men jag hade planerat att åka in till stan med några, men så blev det inte, åkte i stället till Elin och firade hennes 18-årsdag :)

Nu är jag hemma från lägret igen :) Idag paddlade vi, bl.a. Ska ut i solen och träna lite styrka nu och sen träffa ak och becca. Ikväll kommer fammor hit och om några dagar ännu fler släktingar för Lisa konfirmeras på söndag :)

Hejdå, ha kul tills vi hörs igen! ;)

Kommentarer
Postat av: Lajna

jag ser ju pigg och fräsh ut på den sista bilden. Mahaha. Fast de innan var ju fina :) alltså. Vad fint väder det vaaar. + FIN KVÄLL! :D :D seriöst. Det ägde.

2009-06-22 @ 20:04:24
Postat av: Linda

haha alla var jättefiiina :) Och den sista bilden avr ju sent :) men den var fin!



Jaa, perfekt kväll nummer 1 :D

2009-06-22 @ 20:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0