imorgon..

Igår var jag på Elins 18-årsfest, har inga bilder från själva festen, men några från innan vi åkte dit har jag iaf ;)

 ;)

Hahaha, någon som listar ut det roliga med bilden?? Facis kommer i nästa inlägg ;D

Idag var vi med klassen på Norrby, ettorna hade ordnat en fyrkamp..Det skulle avrit ettorna mot tvåorna men det var typ bara 4 ettor där :P Så vi mixade lagen. Vårat lag vann! Sen blev det lite fotbol för dom som ville, fast det var inte så månag som var med, men jag är på på allt, haha ;) Sen grillade vi hamburgare :) Det blev en rolig dag tycker jag, fast dock tappade jág mitt örhänge i en krock med Bulduk men Osan hittade det igen som tur var =) Tack! :)

Ska fixa lite mat nu och sen iväg på ett typ möte så vi kan bestämma vilka veckor man ska jobba och sen är det träning som gäller :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0