i värmland festar man i bilen!

Kanske inget jag rekomenderar att göra om man ska upp tidigt och jobba dagen efter men, det är smällar man får ta ;) Det togs några bilder, men inte med min kamera, hade den inte med, så får se om jag får tag på dom, i så fall kanske några hamnar här, men det beror på om dom över huvud taget borde visas, haha :p

Hade iaf jävligt kul i värmland, men är hemma nu, i morse red jag på den av hästarna som var där, så himla mysig känsla att sitta på hästryggen och..alltså..aa :)
Är skitnöjd med min prao, blev inte som jag trodde det skulle bli, blev bättre, känns lite konstigt att va tillbaka hemma, allt var så lugnt och det fanns verkligen ingen stress där borta, men det är ju skönt att va hemma också :) Om jag ska sammanfatta det hela så blev det en del "jävla 08!" HAHA ;) men jag antar att det är så det ska va.. ;)

Imorgon blir det till att träffa poooolarna!
hej svej


Kommentarer
Postat av: Christina

Tummen upp till det! ;)

2009-06-04 @ 17:00:42
Postat av: Linda

alltid! ;D

2009-06-04 @ 22:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0