from the bottom to the top

Hej!
Dåligt med uppdatering, jag vet :P Dagarna har typ bestått av att först jobba på IP, sen träning och sen vara med kompisar och rtp åka in til stan eller se film  eller något annat :) Lägger mig inte riktigt i tid för att gå upp och jobba, så jag är så jäkla trött haha :p
Tävlade igår så jag och dennis åkte dirkekt dit från IP, dennis hade råkat ragga dit en kändispublik, men tyvärr dök kändiskilen aldrig upp =/ haha :P Men på vägen hem så såh jag och viktor Lennart Jäkel! (eller hur hanstavas :P) så det kompenserade ju det hela lite.. haha.  Det gick för övrigt bra på 100 meter men 200 gick sådär, måste träna upp min snabbhet
Idag så paddlade vi, liite bättre väder än förra gången, så idag kom vi ända till krokodilberget! Men fick lite problem när vi skulle åka hem, för min båt var den sista som blev kvar så det var svårt att få i den i vattnet med alla i, men när vi väl hade kommit ifrån strandkanten var båten och fel håll och ville inte väda sig rätt!! haha! Men Freddie var där så han hjälpte till att vända oss rätt :) Det avr tur för annars hade vi nog blivit kvar där ett tag till :P

I söndaags så konfirmerade sig Lisa, så vi hade massa släkt + Lina här :) Det var mysigt, och Lisa var skitfin! :) Orkar inte lägga upp massa bilder just nu för datan är seg, men dom kanske komer en annan dag :P haha
På söndagskvällen sen drog jag och Lina in till stan och kollade in båtarna från Volvo ocean race och prövade att hissa upp segel, vi va typ snabbast av tjejerna! 5 sekunde rnsabbare än dom andra :P haha så dom sa att vi platsade i tjejlag när dom ska vara med i volvo ocean race :P Vi gick runt lite och såg väääärldens finaste bil! Asså, den var GRYM!!! Sån vill jag ha!!! Vi fick även syn på Rafael Edholm! Jag fick ögonkontakt med honom!!!! :D wii :D haha jag är typ inne i någon kändisperiod för förut såg jag aldrig kändisar, verkligen aldrig! Men nu dyker dom up hipp som happ :P haha

Imorgon är siiista jobbdagen för mig! Ska man lägga sig i tid idag då kanske? Nej, jag tror inte det, för vi får gäster, haha :P Aja, ska ut och träna lite styrka nu i solen :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0