fit for fight!

Blev inte så tråkig träning igår ändå, för pappa kom hem och skulle till alby och springa så jag sprang med :) länge senjag sprang med honom nu.. Blev hela 5.6 km för min del! :D utan att få ont i hålfoten till och med!

Snackade precis med Sadra i telfelfoneeen och vi har fixat present till 18-årsfesten nu. skönt för jag tycker det är så SVÅRT att hitta saker!!!

Idag slutar mamma 12 och lisa slutar typ också tidigt så vi ska åka till farsta sen. Papi slutar iof också tidigt men han ville inte hänga med, haha.

Ska fortsätta med min frukost nu :) krääääääm

Kommentarer
Postat av: lisa

Haha, vad blev det till frukost??...kräääm och mjälk?????????????????

xD

2009-06-05 @ 19:32:28
URL: http://lisahallstrom.blogg.se/
Postat av: Stina

Super fin blogg!

kika in på min och lägg en söt kommentar om du har lust :)

2009-06-05 @ 20:18:49
URL: http://spinnin.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, faktiskt så va de youghurt tro jag ;D

2009-06-06 @ 16:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0