Losing you

Det var roligt med ak här, vi badade ända tills vi blev störda av några andra, sen gick vi, och gick och gick och gick. Lägger in lite bilder sen när jag ha rfått dom av ak, som jag har sagt så många gånger förut...

Hittade ett test på dennis blogg. Eller det var inget test, man såg vilken veckodag man var född genom att fylla i ens födelsedag. hehe. Jag blev eeeeeettt......MÅNDAGSBARN!

MÅNDAGSBARN
är en ögonfröjd och är snällt och rart. Den som är född på en måndag, är oftast svärmiskt lagd, och har ett sinne för poesi, är mild, vänlig, godhjärtad och hänsynsfull.




Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt och se en film med Lisa, så ser det ut än så länge iaf ;)
puss

Kommentarer
Postat av: Dennis Widmark

Haha! Du läste min blogg! Jippi! Du måste ju länka till mig då också ;)

2009-07-30 @ 11:56:46
URL: http://metrobloggen.se/tonarsskalle
Postat av: Linda

Haha, det vet du att jag gör! ;)haha jag vet inte hur man gör :P prövade en gång men det blev lite misslyckat ;D

2009-07-30 @ 20:09:31
URL: http://lindaa91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0