Hemma, snart borta

Ja nu är jag hemma igen. Kom hem kanske vid 6 tiden, och då blev det hektiskt! Hem och smsa lite samtidigt som jag följde min perfekta packlista jag fått av Lina, sen sticka till tränigen som började kvart i 7, sen hem och käka och ringa Lina för att kolla det sista. I morgon ska jag nämligen med dem ut och segla!! :D ÄNTLIGEN!  Ska bli så mysigt och kul! Men jag var tvungen att välja bort en anna kul grej :/ Men men saker krockar alltid för mig så jag är väl rätt van vid det antar jag, haha.

Aja, nu till annat, min farbrors 50-årsfest var verkligen aslyckad, den avr så rolig! :haha, men nog om detlajer från den hehe :P På natten sen så åkte jag och Lisa med resten av familjen till mina andra kusiner och tillbringade en natt där, dagen efter var man rätt seg men vi åkte och shoppade lite och jag köpte ett linne (igen) och en jättesöt klänning! Sen spanade vi in min ena kusins assnygga lägenhet! Den var GRYM! Sen blev det till att åka tillbaka till göteborg och sova där, sen igår var vi på Liseberg!  SÅ KUL! Jag var där med mina kära syskon :) Men det var tyvär rätt lång kö till balder så vi åkte den bara 3 gånger, sista gången satt jag och Lisa längst fram! WOHOO säger jag bara! ;) Men just den gången började det ösregna, så vi blev ganska väldigt jätteblöta, men är man ingen bangare så är man inte ;) Och det lönar sig att känna personal på Liseberg! haha!

Men som sagt tomorrow im gone again! Men nu måste jag sluta för jag ska till hästhagsbadet med lajni och ta ett kvällsbad!!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0