Göteborg i morgon!

Det var riktigt roligt igår på grönan! Vi blev till slut 4 stycken som gick, Lina, Petra, Eleonor och jag :) Fast det blev inte så värst mycket tittande på sommarkrysset, för vi träffade några killar som knackade Eleonor på axeln hela tiden, haha :P Iaf så började vi snacka med dom och jag höll på att göra bort mig rejält!!! Eller jag gjorde det fast dom hörde som tur var inte ad jag sa! HAHA jag och Eleonor höll på att dö av garv :p Sen kom jag hem en chokladkaka rikare! För dom vann en stor, och på vägen hem så fick jag en till slut! Trodde inte dom skulle ge mig en :p Men snäll som jag är delade jag med mig! ;)

Kanske lägger in lite bilder senare :)

Tack för en kull kväll tjejer och johan och nicklas! :D

Idag ska jag äntligen träffa min ak!!!! :D <3

Kommentarer
Postat av: Dennis Widmark

Ska du också åka!? Det kommer ju bara vara jag kvar i Stockholm nu ju =P

2009-07-12 @ 13:53:16
URL: http://metrobloggen.se/tonarsskalle
Postat av: linda

haha stackars lila dennis då!

2009-07-12 @ 18:07:00
Postat av: Lina

Vad roligt att du skrev "stackars LILA Dennis" xD haha



chokladen smakade fint sådär på kvällskvisten. Tack Lindrrrrrrrr :D

2009-07-13 @ 02:16:41
Postat av: Linda

haha oj det märkte jag inte xD jag menade lilla så alla vet, dennis är inte lila!



jaa visst gjorde den! nemas problemas! ;D

2009-07-13 @ 21:56:51
Postat av: Emma

Hejsan Sitter på Öland just nu tänkte om du hade varit här och om det är något speciellt jag ska göra när jag ändå sitter här en vecka på campingen=)

Mvh Emma

2009-07-17 @ 21:16:56
URL: http://missadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0