cause we all just wanna be big rock stars

Hej! Förlåt för dålig uppdatering, men jag känner typ inte för att skriva :P Men seglingen med Lundgrens var GRYM!!!!!!! Vi träffade på världens gulligaste kille, eller okej, han var näst gulligast hehe :P Och så badade vi i 15 gradigt vatten. Vi tyckte det var rätt kallt, men tänkte att det kasnke var 17-18 grader så dumma som vi är hoppar vi i igen och igen och igen hehe ;) Jaa, så det blev massa bad och mys och sjungande med publik och utan och gitarrspelande. Kan spela lite nu, men mer ska det kunnas! :D:D

I söndags åkte jag, Lina och Christina och kollade på Bruno. Inte den bästa filmen jag har sett, Borat var bättre!

Just nu håller jag på och spotifyar lite och fixar med mitt minneskort i telefonen, ÄNTLIGEN vet jag nu hur man gör för att komma åt minneskortet när man vill föra över saker till datan!

Jag har fått samma tips från lite olika håll och kanter, nämligen att ha MER bilder, så här är några, alltid en bra start, från seglingen





Ikväll blir det förmodligen baaaaad i någon sjö! Tills dess ska jag ha tränat, men det ska nog hinnas med!
Och för allas vetande kan jag och dennis göra exakt lika många armhävningar! 22 stycken!

Pusshej

Det känns som om det var något jag tänkte skriva, men att jag har glömt vad det var, jag får väl lägga till det om jag kommer på.
Och så måste jag fixa min design, den är urtråkig, men det får bli en annan dag det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0