20!!!!!!!

Hej!
Idag fyller min kära broooor 20! så GRATTIS till dig! <3 :) Av mig fick han bl.a. en duschcreme som luktade asgott! Fick massa hjälp av en jättegullig kille i affären när jag köpte den. haha :D

Igår började äntligen mitt kära Prison Break igen! Åh det är så bra! Sen när det slutade så knallade jag över till malin som hade fest. Men jag kunde inte stanna så länge, för jag skulle hem och sova så jag kunde va pigg hela dagen idag! Men jag fick iaf very strong wine a la Malin ;) hahahah

Och tydligen så är jag smartare än dennis! Mer logisk iaf, fick vi reda på igår på träningen, haha, har inte fattat det själv än!

gotta go! <3

Kommentarer
Postat av: Maaalin

Jag har aldrig smakat ett så starkt vin, fyfan säger jag bara...

2009-07-07 @ 15:25:32
URL: http://mallinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0