haha :P

Har hunnit med väldigt mycket idag känner jag!
*Varit i skolan
*Gymat
*Köprt nya jättefina miss60 jeans :D
*Varit på bio

Först hade jag tänkt att AK skulle komma till mig i centrum när jag köpte mina jeans men vi bestämde oss för att mötas på gudö lite senare pch åka hem till mig och drive some Sing Star. Men när blir det någonsin som planerat? ;)
Vi åkte i stället på bio med Becca. Bröllopsduellen. Jag tycker den var bra! :)
Det var när vi skulle köpa biljetter saker började gå snett, haha :P

Det var nämligen en kille som tänkte smyga sig in före oss i kön, men sen så bestämde han sig för att fråga i stället, men jag fattade fel :P

KIlle: Är det okej om jag köper före er, min bio började klockan 6.
Jag tyckte dock han frågade något om man kunde köpa biljett nu fast filmen började klockan 6.
Jag: Jo, det borde gå, det är ju reklam först...

Haha, shit asså :P

Sen var det även lite andra saker och ting som hände, men ni får nöja er med detta ;) Fast jag kan ju lova att det var mkt roligare i verkligheten än när man läser det på min lilla blogg ;P

 And now it's time for me to say good night! I think... ;)


Kommentarer
Postat av: Ak

HAHAHAHAHAHA, så jävla kul asså! :D

2009-01-21 @ 22:23:14
URL: http://theshortone.blogg.se/
Postat av: linda

haha ja! ;D

2009-01-22 @ 14:10:32
URL: http://lindaa91.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, det roligaste va ju mitt busskort.. eller ska jag säga spinnerskortet ? ;)

2009-01-22 @ 14:21:38
Postat av: ak

Haha, ja det var det absolut roligaste. ;D

2009-01-22 @ 15:50:07
Postat av: Anonym

haha ja ;D men de hänvisar jag alla som vill läsa till AK:s blogg ;)

2009-01-22 @ 17:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0