Söndag

Tävlade ju igår, det gick bra med tanke på att jag är förkyld och typ inte kunde andas dom sista 100 meterna. haha ;P och har tränat typ 1 gång på två veckor. Jag kom inte sist, vilket brukar vara mitt mål eftersom jag har blivit så himla sämst :/ Men jag ska träna på som bara de så jag blir grym sen! :P

Stannade kvar sen och kollade på Christina som sprang 800, hon var jättebra och persade, och på Sandra som hoppade längd som också av skitbra! :)

Sen på kvllen hade jag inget att göra så jag ringde Lina, efter typ 20 sms som aldrig gick fram...förrän lite senare haha ;P
I alla fall kom hon hit och sov över :D Vi körde typ singstar till klockan ett ;D

Idag hade jag tänkt att plugga himla samhällskunskap efter hon hade gått, men jag satte mig och kollade på skidor i stället :P Mycket roligare! Snart är det en av svenskarnas tur att åka! Heja heja! ;)


<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt är roligare än att plugga samhällskunskap! Uuuäää vi har prov imorgon :'( snyft.

2009-01-19 @ 19:02:11
Postat av: Lina

Den var från mig :P

2009-01-19 @ 19:03:29
URL: http://pttfrilla.blogg.se/
Postat av: linda

ja verkligen!

2009-01-19 @ 19:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0