snart fredag

Hemma fårn den första kämpiga dagen in tha school. Och fatta att jag kämpade mg upp 20 över 6 i morse helt i onödan! Våran spanskalärare var nämligen sjuk :/ De övriga lärarna hade tydligen försökt komma på ett bra sätt att meddela allihopa på, men tydligen inte lyckats. Men jag menar, i så fall kan dom ju iaf skicka ett mail och hoppas att alla ser det! Bättre än något.

Så sen väntade en två timmar lång håltimme. Jag och Malin la oss i sofforna och försökte sova lite, och när jag kände att jag typ skulle kunna somna kommer snälla Hampus och Linus och välter soffan! Tack! ;P

Sen rullade det på, allt var typ som vanligt, engelska, skrikig stökig mattelektion och en naturkunskapslektion som typ ingen ändå fattar något av.

Men ikväll efter träningen blir det bättre! Jag och Lisa är hemma själva så vi ska ha mysig torsdagskväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0