Snart fredag, snart helg

Idag hade viboksamtal i engelskan. Och faktiskt så tyckte jag att det kändes jättebra! Annars brukar min röst och mitt uttal bli helt sämst så fort en lärare är med, men inte idag inte! :D

Idag blir det första träningen på ett tag.. men jag har ju sjukdomen att skylla för det ;P Är inte frisk än men det är ju tävling i helgen och någonting vill jag ha tränat innan dess plus att jag lär ju inte bli sämre pga en träning. Eller..? ;)
Jag känner redn nu att det kommer gå dåligt, för jag är sjuk, har inte tränat på länge, och senaste tränigen var jag skitseg i benen efter all skidåkning, men jag är inte lika bra som förut längre heller :/
Skulle så gärna vilja bli det igen, men jag lyckas aldrig hur mkt jag än tränar...what's the fucking problem!?

Jag är iaf glad att Sandra också ska tävla och i samma gren. Alltid roligare att vara två! :D

ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0