Sista lovdagen

Idag träffade jag Christina, och det var verkligen på tiden med tanke på allt som hade hänt henne, haha ;) Men det var på dagen det, sen skulle jag iväg till en optiker för att kolla synen så att man kan skicka in de där körkortstillståndspapprerna någon gång! :P
Och det var inget fel på min syn! Woohoooo! Var ganska nervös att jag skulle behöva ha glasögon, eler linser, men det behövdes inte! :D
På måndag ska jag gå kursen och sen är det bara att vänta till allt är godkänt, eller vad som nu ska ske, och SEN gott folk, kan jag ut och öningsköra :D

Efter att ha strosat omkring lite i centrum så åkte jag till gymet, kom precis när Sandra var klar, men efter ett tag kom i alla fall Puke-O! och gjorde mig sällskap, men då var jag typ klar :P Sen kom pappa och hämtade mig, så jag slapp ta bussen eller gå :)

Imorgon börjar skolan igen, fast det känns verkligen inte så.. :P Jag vet inte ens när jag börjar, men jag chansar på att det är det gamla schemat som gäller, annars vet jag inte när jag ska komma ;P fast jag börjar ju tyvärr 8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0