Sick!

Är fortfarande sjuk.. Så jag är hemma idag från skolan, egentligen hade jag kunnat gå dit men liksom:
den första lektionen visste jag inte om vi skulle ha
den andra lektionen var idrott som jag ändå inte skulle kunna vara med på för jag är ju sjuk
en var det visst samhälle som jag glömde :P
sen matte
sen den spanska som jag skulle hoppat över för jag ska på teorikursen så jag kan börja övningsköra

Så det kändes lite onödigt att åka dit. Haha, så jag roar mig här hemma i stället, men det är typ inte en kotte till som är hemma, så jag har ingen att prata med :P Men det får jag sen när skolans idrottslektion är slut. Hihi.
Ingen film är det heller, och inga skidor, fast det typ har varit det på TV hela helgen!

Är man sjuk så ska man vara det när det är OS för då har man alltid något att kolla på, men så är inte fallet nu. Illa :P

här får ni en liten friidrotsstjärna fårn mångkampen... ;)

Pusspåer<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0