monday has passed

Gud vad hälsosam jag känner mig efter en hel hälsodag!
Skrattmassagen var roligast, vill ni göra livet enklare? Just smile and say hahahhahahhahahhahahahahahahahahah ;) vi fick göra massa övningar, som var ganska roliga.
Fast jag och ak skrattade lite hela dagen, så vi är typ bäst på det där (:

Powewalken var snarare en poweglid. I alla fall i början, för några kom med den dåliga idén att gå massa varv runt löparbanan i stället för en slinga, eftersom det var så halt. Men banorna var typ skithala! Gick inte ens gå där typ, så det blev en liten slinga i alla fall.  Arm i arm klarade vi utmaningen! ;P det var skönt att gå, men det var väl inte riktigt en powewalk, man behövde inte ens gå snabbt.. :P Men stegräknare och allt fick vi, jag fick ihop hela 6208 steg om jag minns rätt...

Föreläsningen om självförtroende, självkänsla och självbild var väl också bra. Fast hon sa bara det gamla vanliga som man redan vet "tänk bra tankar om dig själv så får du bra självförtroende" Right, säger jag bara. Fast hon sa ju lite mer och så var det även lite övningar där med.

Det har kort och gott varit en bra dag! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi va lätt bäst på skrattandet ;)

2009-01-26 @ 18:44:23
URL: http://theshortone.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag glömde en sak;

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA!

2009-01-26 @ 18:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0