min tisdag

Idag hade vi ÄNTLIGEN den efteläntade massagen! :D Fast jag blev lite besviken för vi fick typ bara göra en ny grej sen förra gången, men jag trodde vi bara skulle få lära oss nytt, men men, skönt var det iaf ;)

På spec idrotten fick vi lära oss ännu mer om idrottsskador. Den här gången om hur man tejpar. Så nu kan jag linda, tejpa och rehabträna. Så om någon gör sig illa. Don't worry! Jag kan fixa :D haha, inte för att jag kommer ihåg så värst mycket ;P

Som pricken över i:et fick jag VG i svenska, ett starkt ett :)

Bussen hem avr helt knasig. Precis innan Ak:s station så började hela bussen guppa skitmycket, asså verkligen skitmycket! Det måste varit något stort fel på stötdämparna!! Studsade typ upp och ner hela vägen till Gudö! :P

Sen så hade vi träning på Bosön, det avr tjockt med folk när vi kom dit men precis när vi skulle börja våran träning försvann alla. Hanviken är väl ökända? ;)

Nu ska ja ta nåt att äta och se på andra avenyn tror jag. Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0